19 July 2011

new start


kõik algas sellest, kui r. mulle millalgi 2011 veebruari alguses oma kaamerat laenas. ma ei mäletagi enam, millest kõik alguse sai. igatahes tegin ma tookord a.-st pilti ja see oli tohutult ilus. umbes siis ma vist saingi aru, et ma teen õiget asja, kui ma hoidsin käes d40-t ja kõik läks nii sujuvalt, kui üldse võimalik. sealt vist saigi alguse idee jätta korralik kontoriharidus kus seda ja teist ning minna kunsti õppima. 

17. juuli õhtul kõndisin ma viisteist minutit enne poe sulgemist euronicsist sisse ning väljusin kahe pappkarbiga. ühes nikon d90 + af-s dx 18-105 vr, teises sb-400 välk. see on väga suur samm edasi.

ma olen üsna kindel, et kui r. poleks õigel hetkel õiges kohas olnud teatud sündmuste tõttu, istuks ma praegu väga õnnetu näoga sais.ee's ning jõllitaks oma masendavaid eksamitulemusi (isegi 91 on liiga vähe, et kuhugi tasuta kohale saada, eks ole). aga ei. ma istun siin oma armsa läpaka taga, mul on sellel nädalal kolm pildistamist, inboxis on väga hea pakkumine uk-st ning desktopil ootab esimene komplekt visiitkaarte, mis tuleks moo.com'i lähinädalatel sisse anda.

ma tunnen üle tüki aja, nagu ma elaks jälle. nagu oleks mingisugusest vaikusest ärganud ja lõplikult üles tõusnud. 

No comments: