4 August 2011

airplanes

ostsin täna lennupileti ära. kuna me jäime natuke planeerimisega hilja peale ning ma ei tahtnud lennupileti eest 90 euri maksta, siis sõidan ma ära alles 2. septembril. ma pean kogu oma senise elu mahutama ühte 20-kilosesse kohvrisse, lisaks veel üks 10-kilone käsipagas. iseenesest ei tohiks see midagi keerulist olla, sest ma olen korra juba kodust välja kolinud ja mul polegi siin väga palju asju, aga arvestades seda, et kanaaridelt tagasi tulles oli mul kilodega juba natuke raskusi, võib siiski kitsaks minna.



ma "avastasin" anni tegelikult oma lapsepõlvesõbra sünnipäevalt ning juhuse tahtel hakkasime me hiljaaegu jälle suhtlema ja mul avanes võimalus ühel väga palaval suvepäeval neile külla sõita. kas te teadsite, et tiskresse saab sõita tavalise linnaliini bussiga? kui ma viimati seal käisin, pidin ma hääletama, sest marsruuttakso oli kallis ja käis harva. nüüd istusin ma lihtsalt rimi eest bussi peale ning olin umbes kümne minutiga kohal. tallinn areneb. ja ilusad tüdrukud kasvavad suureks.


tiskre rand '11

No comments: