8 August 2011

a girl made of fire





leidsin jälle kuskilt facebooki avarustest neiu, kes nõustus mulle modelliks tulema. ma küsisin esimest korda maikuus ja siis nüüd augustis saime ühel õhtul kokku ja tegime pilti. tegemist on järjekordse mj-modelsi tüdrukuga. ning kuna mirjam on lühike, ei saa ta modellinduses karjääri teha.


alguses tegime ilma meigita pilti ja rohkem lollitasime niisama, siis aga värvisin ma ta silmad kuldseks ja pruuniks (mirjam ise valis värvid), vahetasime riided ning pakkusime ühele soome onule ilmselt väga lõbusat vaatemängu, kus mirjam nägi väga metsik ja ilus välja ning mina olin mingis tuhkruasendis* üle pirita ranna rohelise pingi ja püüdsin kõike pildile saada.

üldiselt peaks inimestel keelatud olema nii ilus olla.
kahju muidugi, et ma ta alles nii hilja 'avastasin'... tahaks veel pilti teha, aga ei jõua väga :(

*tuhkruasend - vt loomapood, tuhkrupuur, magav tuhkur

No comments: