11 August 2011

giveawayst lähemalt

tahad pilti seinale? kes ei tahaks. tahad minu pilti seinale? see on juba omaette küsimus. aga proovida siiski võib.
selleks tuleb like'ida my facebooki lehte siin ning otse wall'il on postitus, kuhu tuleb panna link soovitud pildiga. nii lihtne see ongi. giveaway lõppeb mu sünnipäeval, seega oleks tore, kui vähemalt kümme osalejat kokku saaks.

j ütles, et ta ei suutnud valida. eks see vist natuke raske ole, kui pole kindlat auhinda antud ning lihtsalt "võta see, mis meeldib". seega on siin väike selektsioon mu lemmikpiltidest. :)

  

 

pilte saadan igale poole üle kogu maailma ning suuruseks on olenevalt pildist vähemalt A5 (filmile pildistatud fotode puhul pole ma kindel, kui suurelt neid saab, aga loodetavasti midagi ikka). ja palun, tõesti, võtke osa, see on mulle väga oluline :)

 

 

No comments: