2 August 2011

wishing well

jah, me kolime tõepoolest ära... ja täna tuli kiri, mis sellele aina enam kindlust lisas! nottingham on sealsamas ja ootab meid ja mõne aja pärast juba london, aga sinna on veel aega

ma üritan teha kõike, mida ma enam järgmised pool aastat teha ei saa - hääletada mööda eestit ringi, käia vanade unistuste linnades, ning mis kõige olulisem... pildistada. järgmised kuud elan ma koos inglannadega, kelle välimus pole isegi võrreldav eesti tüdrukutega. aga see selleks

arvatavasti jõuab see kõik reaalsuses kohale alles siis, kui ma ihuüksinda tallinna lennujaamas koos kahe suure kohvriga istun ning päriselt lendu east midlandsi lennujaama ootan


käisin tartus m-l külas ning tegin pilti. p tegi šašlõkki ja liha kõrbes natuke ära, ent maitses jumalikult. palju somersby siidrit. m ütles midagi väga ilusat mu valikute kohta. julgeks teised ka mind samamoodi toetada, haha


ma siiralt loodan, et see jonnakus ja mässumeelsus tuleb ühel heal päeval kasuks

tartu, supilinn '11

4 comments:

Cryptic Liar said...

mulle meeldib uus minimalistlik kujundus

Dani said...

See on nii äge, et sul on nii palju julgust ja nii palju võimalusi ees ootamas^^

MirrPõssaDhale said...

Ma imetlen sygavalt sind ja sinu fotograafia oskust/annet. Sinu pildid on imekaunid, huvitavad ja räägivad lugusid ning alati ootan, millal tuleb veel ja veel ja veel.
Imetlust äratav veel on sinu julgus ja tegutsemine selle nimel, mida armastad. Kui olex kõigil seda pooltki nii palju kui sinul, siis oleks maailm ilusam koht.

Ma loodan sul läheb hästi ja sa ei unusta kunagi oma sydame järgimist ja et kauneid pilte tuleb veel ja veel.

See öeldud, soovin sulle edu. :)

MirrPõssaDhale said...

Veel tahan lisada: Sa inspireerid inimesi ning annad lootust.
Aitähh sulle selle eest!