16 August 2011

kompott

 


iti oli täna juhtumisi tallinnas ning pärast mu tänaõhtust shooti suundusid preilid restorani kompott, kus on võimalik kõiki mu lemmiktoite süüa. nad pakuvad täidetud mune, mulgiputru, koduseid kotlette ja toorjuustukooki. mida muud ma võiksin ühelt söögikohalt tahta?

kompotis on lambid kaetud täpiliste vihmavarjudega. teenindaja ütleb sulle 'sina'. igas toidus on tunda armastust. tillukesed ja hiiglaslikud potid riiulitel, lehmade ja visplitega kaunistatud toolid ning kvaliteetkirjandus tualettruumis. see on täpselt selline koht, kuhu ma läheksin kunagi raamatut kirjutama või lihtsalt mõtlema. iga seal veedetud pooltund venib märkamatult täistunniks ning lahkumine tundub tüütu ja ebameeldiva kohustusena - kompott on lihtsalt nii kodune, sõbralik ja hea.

narva mnt 36/ tallinn '11

3 comments:

A.A. said...

Kerge tasutud reklaam?

Siiri said...

ei, mulle lihtsalt meeldis ja kaamera oli pärast shooti kaasas

Siiri said...

mulle pildistamise eest ei maksta, miks peaks keegi blogimise eest siis raha andma :D