14 August 2011

lost style weekend




käisin külas elinal, kellega ma juba korra olen pilti teinud ning mõtlesime asju järgmise shoodi jaoks. neiu kraamis suurest kapist välja hunniku vintage-kleite ja prille, kompositsioonile lisandusid imekaunid roosad kingad ja vanavanaema-aegsed käekotid ning idee oligi sündinud

ma võiksin end sinna mustamäe kööki unustada. see on hoopis teine reaalsus oma indiapärase aroomi ja maheda, ehtsa toiduga. tillukesed purgid täis kõiksuguseid seemneid ning ürte, iga nurga peal värsked puuviljad ning armastusega täidetud hoidised. selle kõige keskel e, kes õpetab mulle, kuidas goji-marju kõige parem süüa on. mu tassis aurab lagritsatee, mis maitseb täpselt samamoodi nagu kaks aastat tagasi - viimasel hetkel jõuab neelu aniisi omapärane maitse. ma söön esimest korda elus hea meelega ube, mitte kunagi varem pole oad nii maitsvad olnud. e sassis juuksed ja tumedad kulmud moodustavad imelise harmoonia. ta on tilluke ja habras, askeldamas pottide ja pannide vahel, silmades voogamas seesama rauge kiindumus, mis esimestel nädatel kõigi südametes hõõgub

nagu heroiin, sa ju mäletad

No comments: