22 August 2011

mirhel


sain täna kokku mirheliga, kes teeb imeilusaid ehteid. peamiselt erinevaid kellasid ja kõrvarõngaid, aga ka kõike muud põnevat. nüüd tuleb neljapäeval põnev pildistamine.

üldiselt on see nüüd mu viimane (täis)nädal eestis. teisel septembril läheb lennuk ja siis ma enam niipea tagasi ei tule. 24. olen pärnus ja 27. tartus. teen pilti. pärast seda on juba inglismaa.

suutsin vahepeal 19 saada ning pidin erakorralises 3.20 raha maksma. aga mu pensionit te ei saa, hõhõhõ.

muuseas on nüüd mu blogisse ilmunud uus leheke "loen", kus on esialgu ainult kuus blogi (sest mul pole kõigist inimestest veel pilte). eks teisi tekib sinna ka järk-järgult juurde. :)

3 comments:

Emilia said...

"üldiselt on see nüüd mu viimane (täis)nädal eestis. teisel septembril läheb lennuk ja siis ma enam niipea tagasi ei tule"

haaaaah, nädal aega ainult veel.. alles nüüd taipasin. Silver saab ka teisel linnaloale kaheks nädalaks.

Siiri said...

david ka!

Emilia said...

Daviiiiid