16 September 2011

Day 01 - A picture of yourself with 10 facts


see on VÄGA veider pilt, ärge pange tähele... aga samas miskit selles on, millest ma enam lahti ei saa. nii et las jääb praegu.

1. kunst on mu elu, obviously, ja ma ei taha millegi muuga enam tegeleda
2. iga väikseimgi heli võib mu unest üles äratada ja see on sitaks tüütu
3. ma suudan ühte lugu kuulata kolm päeva järjest nii, et vahepeal midagi muud ei taha
4. ma pole jaanuarist saadik suhkruga teed joonud, samuti ei söö ma enam nisusaia
5. oma lühikese kasvu kompenseerimiseks käin ma vähemalt 10 cm kontsadega
6. mexican nyan cat
7. tahan minna kanadasse, norrasse ja islandile (watch me, ma teen selle ära ka)
8. ma armastan üksi elamist (fuck yeah running around naked)
9. ma ei ole mitte kunagi oma juuksevärvi ja soenguga rahul
10. siiamaani ei oska peale seelikute ja kleitide midagi kanda

4 comments:

Stadt Hund said...

kummaline, et just need pildid, mille kohta sa tavaliselt "veider" ütled, on tihti kõige huvitavamad. ja see on ilus.

k said...

Te olete ilus tütarlaps, preili Kumari.

Anonymous said...

asdfghjkl (heas mõttes)

Tericus Fuzu said...

btch please, lühikene kasv.. kompenseerida? millena ma ennast nüüd tundma peaksin.. kääbusena??