14 September 2011

hello bamboo

läksin esmaspäeva õhtul magama suurte ootustega kell 10 üles ärgata, kuid tegelik hommik saabus lausa viis tundi varem, kuna naabri koer haukus korraks ja siis hakkas maja krõbisema. no ei meeldi mulle üldse see üksi elamine, eriti veel kohas, kus välisuksi on kaks ning mõlemad on allkorrusel (minu tuba on teisel korrusel).

umbes 10:20 tuli postiljon ilusa karbiga, kus sees oli mu uus beebi-wacom :))

pilt ka: click

varsti pärast seda läksin national insurance numbri intervjuule. seda on vaja uk-s töötamiseks. kõigepealt läksin ma üldse valesse job centerisse, sest luisa ei teadnud vist üldse teise job centeri olemasolust, aga pärast trammisõitu nottinghami ruskesse ja süngesse rongijaamakvartalisse ning üsna ebameeldivat äraeksimist jõudsin ma siiski kohale. poole intervjuu pealt aga algas job centeris pommiõppus. just my luck.


pärast seda käisin prillipoes, sain teada, et silmakontroll on 23£ ning siis proovikuu on tasuta läätsed, edasi 5.96£/kuus, mis on vist isegi päris odav - samas pole ma kunagi eestist läätseid ostnud. oleks eestis onutütre juures silmakontrollis käinud... hoiaks praegu raha kokku.

pärast seda sattusin heart foundationi mööblipoodi. heart foundation tegeleb südamehaigustega (inglismaal tõsine probleem). nad müüvad seal ilusat ja odavat mööblit. peamine sihtgrupp on küll vist üliõpilased ja kokkuhoidlikud šotlased, aga samas jalutas mulle vastu ka disainerikotiga keskealine daam. igaühele oma. diivanid olid suuremas osas koledad, aga voodid olid ilusad ja korralikud. näiteks john lewise supervoodi maksis ainult 400 naela koos madratsiga - oh voodi, miks sa nii valel ajal poes oled, meil ei ole ju veel oma korterit...

ja nüüd... miks, miks, MIKS ma ei võinud sündida inglismaal? ma saaksin kanda jumalikku inglise koolitüdruku vormi valgete põlvikutega - praegu ka muudkui käin mööda nottinghami ringi ja põrnitsen neid pikki tuules lendlevaid juukseid, tumedaid seelikuid, madalaid musti kingi ning sirgeks triigitud pintsakuid. see näeb lihtsalt nii uskumatult hea välja, ükskõik, milline tüdruk seda ka ei kannaks.

ahjaa... mingisse lambikasse loomapoodi sattusin ka, kuskil pimedal kõrvaltänaval ilusalongi ja kinnisvarabüroo vahepeal. seal oli ämblik müügil. selline ilus ja karvane. :)

No comments: