15 October 2011

bb cream!


eile pärastlõunal leidsin ma oma postkastist ukse eest (kuna meil pole postkasti - ainult luuk on) garnier bb cream'i sample paki. ütleme nii, et ma olen seda oodanud umbes septembrist, aga parem hilja kui mitte kunagi :)))


bb cream leiutati algselt ühe saksa dermatoloogi poolt juba 1950ndatel ning tõeliseks sensatsiooniks sai see lõuna-koreas ning praeguseks peaks bb cream kuuluma iga korraliku aasia tüdruku meigikotti. 
kiire otsing ebays näitab, et erinevate firmade bb creami sample'id on võimalik endale soetada vaid paari dollari eest, aasia tuntuimad brändid on missha ja skin79. 
inglismaa kosmeetikapoodides bootsis ja superdrugis jäävad hinnad umbes 10 naela kanti. 


ühes pakis on kolm bb creami, kõik heledale nahatoonile. alguses tundus mulle see 'light shade' väga-väga tume (kui ma tavaliselt jumestuskreemi ostan, siis alati kõige heledamaid võimalikke toone), aga seda on lihtne peale kanda ning toonierinevust polegi näha. bb creami tekstuur on pehme ja niisutav - nagu polekski midagi peal, aga samas on näha, et nahatoon on ühtlane ning poorid samuti väiksemad.

nüüd on veel väike võimalus, et garnier saadab mulle veel ühe sample paki ja selle saaks ma siis blogi lugejate vahel ära jaotada... mis te arvate? :D

4 comments:

Emilia said...

yes, thank you please :D

Nora said...

jeesh beibi jeesh. :D khuul

Yuki said...

Oo, ma ei teadnudki, et Garnier ka bb creami toodab. Huvitav kas see on võrreldav aasia brändidega? :o

Siiri said...

mul aasia omadega kogemust pole - tõenäoliselt pole päris see, aga üsna sarnane ilmselt küll :)