21 October 2011

burberry

täna hommikul saabus postiga selline pakk burberrylt:


siit on võimalik näha burberry reklaami sellele lõhnale (väga ilus)

"an effortlessly sensual, feminine fragrance with an eclectic combination of refined ingredients. top notes of fresh green absinthe, illuminating peach and delicate freesia. floral heart notes of natural rose absolute, iris and warm sandalwood. base notes of woody cashmeran, creamy vanilla, amber and musk."

absint, sandlipuu ja vanilje = mu kõige-kõige lemmikumad lõhnad üldse.
kokku tuleb väga pehme ja veetlev kombinatsioon, mis meeldib isegi petsile (!).

*

mu rootslasest sõber johan õpetab mulle oma imelist keelt:

"jag anar ugglor i mossen" - ma kahtlustan öökulle selles rabas
"nu sket du i det bla skapet" - sina samuti oled kaka selles sinises puhvetkapis
"nu gar skam pa torra land" - kuiva maa peal on häbi kõndida
"far far inte far far far lamm" - keeleväänaja lammastest

*

2 comments:

k. said...

Ma ei kujuta ette, miks peaks keegi tahtma lõhnata nagu alkohol või minibaar. Noh, peale Katy Perry või Kesha. :D

"Noh, lõhnab nagu vanaisa kodune puskar, natuke kartuliselt, tunda on ka sorts apelsini ning pisut tulpi!"

Siiri said...

ma võin peale absindi lõhnata ka iiri kreemi järele - yes please

aga vanaisa kodune puskar on ka geniaalne :D:D