19 October 2011

inspires me

1. lara jade


lara jade oli üks peamine põhjus, miks ma üldse fotograafiaga tegelema hakkasin. tema töödest olen ma õppinud läbi klaasi ja lehtede pildistamist ning erineva valgusega mängimist. kui mul kunagi peaks 500 naela vaba raha tekkima... siis ma lähen ta workshopile, toimugu see kus iganes siin väikesel maamunal.

2. nirrimi hakanson


be young. be stupid. nirrimilt olen ma õppinud värvide kasutamist ning teistmoodi fotograafiat, aga ka endasse uskumist. ning tõeliselt, kogu hingest elamist. "to make dreams come true, you have to be obsessed. truly, utterly obsessed."


3. kitty gallannaugh


alles hiljuti leitud, aga avastus missugune! soojad helekollased toonid, f1.2 objektiiv ning igavene kuulsusejanu. kitty maailm on täis roosasid unistusi ning õrnu emotsioone.

4. mariusz tokajuk

 

ilusad poola tüdrukud. rohkem polegi vaja öelda. ega keelest ka nii kui nii aru ei saa...

5. zhang jingna


puhas aasia ilu, unustatud muinasjutud, valgeks pleekinud toonid ja mustade jõgedena voolavad juuksed. praeguseks teeb ta natukene teistsuguseid asju, 3d tüüpi fotosid ja veidra kontrastiga pilte, aga need vanemad tööd... ideaal, mille poole püüelda, eriti just tehnilise poole pealt.

* * *

nottinghamis on ilmad veel soojad ja päikeselised, aga tuul on läbilõikavalt külm. õnneks pole ma suutnud haigeks jääda. iga hommik tuleb küte nupust sisse lülitada, sama sooja veega. korraliku vorsti pole mitte kusagilt saada ning head edami juustu peab tikutulega taga ajama. lays'i krõpsude nimi on siin walkers ja iga walkersi paki sees on kuus pisikest pakki krõpsudega. eile toodi kohalikku poodi kõrvitsad ning milad, mu iraanist pärit dšentelmenist tuttav küsis, mida ma halloweeni ajal teha plaanin. ostan kõrvitsa? ok

eestist igatsen kõige rohkem: surnud lehtede lõhna, head tugeva maitsega vorsti ning ilusaid tüdrukuid, kellele tänaval järele vaadata.

mu inglise number on 00447733717916 ja see jäi mul umbes nädalaga pähe - samas oma kontonumbrit pole ikka suutnud 5 aasta jooksul pähe õppida, veits hale

ps. ahjaa, ülikooli valisin vist ka endale välja (london college of fashion, foundation degree of fashion styling and photography), mitte, et ma üldse ülikooli tahaks minna, aga ega see vist paha ka ei tee + tutvused & muu bullshit

2 comments:

Anonymous said...

Ülikooli kohapealt niipalju, et eri riikide kõrgharidus ja õpetamissüsteem üldse on kohutavalt erinevad. Pole põhjust arvata, et kuna EKA fotograafia oli sinu jaoks jama, siis on fotograafia õpe igal pool samasugune. Mul läks just üks tuttav USAsse vahetusüliõpilaseks ja ossaa imet - kui Tartu ülikoolis oli tema jaoks suht piin loengutes käia, siis seal kaifib ta loenguid täiega, kuna see, kuidas neil õppimine toimub, on hoopis teistsugune ja palju huvitavam. Arvan, et sul maksaks kindlasti minna ja proovida, sealt võib midagi ootamatult head kaela sadada. Pealegi on sul sisseastumiseks ju eeldused olemas :)

Siiri said...

asi pole mitte selles, et ma arvaks, et fotograafia õppimine jama on, pigem on probleem selles, et mul ei pruugi ülikooli kõrvalt piisavalt aega jääda oma projektide jaoks + motivatsiooniprobleemid.
aga eks ma ikka üritan sisse saada :D