16 October 2011

red like the rowan tree



käisime nädal tagasi ühel ilusal päikeselisel päeval sneintoni kirikuhoovis jalutamas. ilus rahulik koht on. oravaid nägime ka, neid on siin palju.

*

kohalik alternatiivpood: frida kahlo kleidid. 
väljas on piisavalt soe, et ikka veel suvekingade ja tennistega käia.
hommikukohv kiisudega tassidest, soe röstsai ja hiirte tasane klikkimine.
hirvega sõrmusel tuli üks sarv ära ja nüüd on mul väga väärakas ükssarvik.
bb cream teeb imesid. ma arvan, et ma pean sellesse lähinädalatel investeerima.
parim meigitoode, mis mul olnud on. isegi parem kui revlon, ma arvan.

*

5 comments:

A.A. said...

Ükssarvikud on lahedad, sest neil on võluvõimed.

Siiri said...

ükssarvikud on sitaks lahedad.

Uvatha said...

See on nii ilus pilt Sinust.

Siiri said...

aitäh! ^^

Anonymous said...

Nõustun, väga kena pilt sinust. Ilus tüdruk oled!