2 November 2011

workshop


armas väike kristina kadri pööningul, suvi '11

workshopist veel paar sõna: väga suure tõenäosusega on see tasuta. koosneb kahest osast. esimene pool on modelli(de) pildistamine (kohta ma praegu ei avalda, kuna see pole veel 100% kinnitatud) ning seejärel oleks fototöötluse aeg (suures ruumis prožektoriga). iga osaleja saab hunniku "värve" ka pärast koju kaasa. 
aga on ka tingimus: kõik peavad kaasa võtma ühe eseme, mida pildistamisel kasutada.
kohtade arv on piiratud, 10-12 (sest ma rohkem ei jaksa)


osalemiseks (või lihtsalt osalemisest huvitumiseks) piisab lihtsalt e-maili saatmisest, seejärel saan ma kõik inimesed meililisti lisada ning workshopi infot kohe otse ja kiirelt jagada.
toimumisaeg ja -koht: jaanuar 2012, tallinn


*

detsembris pildistan siin inglismaal oma esimesi pulmi. selleks tuleb mul sõita rongiga londonisse (trains!!! i love trains) ning sealt edasi devonisse. ma isegi ei kujuta ette, milline see kõik olema saab, sest ma pole varem kunagi ühtegi pulma pildistanud (rääkimata siis üldse pulmas olemisest), aga loota võib, et kõik läheb ikka hästi ning et edaspidi tahavad ka inglased mind oma pulmadesse pildistama.

going to shoot my first wedding in england in december. for this i have to take the train to london (trains!!! i love trains) and then to devon. i can't even imagine what it's all going to be like because i've never photographed a wedding before (not speaking of being in one), but let's hope that everything will go well and that the english will want me to shoot their weddings from now on, ha.

*

2012 kalender
2012 calendar

panin esimest korda elus ka kalendri müüki - äkki keegi on huvitatud? ülalolevalt lingilt saab siis osta.
samuti on müüki tulemas erinevad pildid ja postkaardid. oleks mul ainult rohkem aega nendega tegeleda.
mõelge jõuludele, iga ost finantseerib minu eestisse tulekut :D

put a calendar for sale for the first time in my life - maybe someone is interested? you can buy it from the link above. i'm also going to sell some other prints and postcards. wish i had more time to deal with these things though. think of christmas, every purchase is an investment towards my trip to estonia :D

3 comments:

k said...

maksab umbes sama palju kui pre-ordered skyrim hehehe. ostaks küll muidu, a 2011 saab kohe läbi ju. :(

Siiri said...

mi bad. 2012 kalender siiski. :D

k said...

see muudab asja