20 March 2012

hair extensions


the extensions i bought about a month ago finally arrived! they are supposed to be some kind of blonde mix and surprisingly the colour matches my hair perfectly.
they are real human hair (at least the package says so) and cost me around 23 euros.


pardon the messy bed, oops.


...and from behind. finally the hair i've always wanted.

however, there's a downside: i'm still learning how to attach them and today i spent two nice hours curling and putting on the extensions. how fun. i got a new high score on temple run though.
also, i promise, new (camera) pictures will be up soon, i have so much to share with you and instagram is one of the easiest ways ever invented. :3

4 comments:

Anonymous said...

Väga äge ja üllatavalt loomulik näeb välja. Kuigi paistab, et nõuab suht suurt mässamist ja kannatust. Kas sa neid püsivaid salongi omasid pole tahtnud või tahadki selliseid mida saab ära võtta? (ma eeldan, et sinu omasid saab pärast jälle ära võtta?)

Siiri said...

No kui ma täpse tehnika kätte saan (ning lõpuks neid koheselt õigesse kohta panema hakkan), siis peaks ainult mingi 15 minutit minema umbes. Praegu on nii, et panen pool pead täis ja siis vaatan, et oih, neljaosaline oleks pidanud sinna minema, ja võtan kõik jälle lahti... :D

Ma mõtlesin püsipikendustele ka, kui paneks, siis patsikinnitustega, üks tuttav teeb selliseid. Aga enne vaatan, kuidas mulle pikad juuksed sobivad üldse ning kas ma jaksan nendega mässata iga hommik :D

Emilia said...

oled endale iphone'i soetanud, ma vaatan

Siiri said...

trendidega peab siiski kaasas käima!