16 March 2012

soviet stories: behind the scenes

and finally some behind the scenes pictures, showing how the unbelievably serious and hard work is done.

me taking a very sneaky picture while kristin is doing johanna's hair

maarja's hair before styling

the pretty boy and his gorgeous jawline

stay heavy, johanna.

i'm not too sure what exactly was happening here...
nyan cat in action

"oh yeah, that ziguli, it shall be mine."
 
"OMG WE ARE TOTALLY BUYING THAT COW"

maarja throwing a great pose, vogue'd immediately

hungry for tea!


two laughing psychopaths, just sitting in the kitchen and holding hands


PRICELESS. JUST PRICELESS.

thank you guys, that shoot totally made my week. :')

4 comments:

Anonymous said...

Kusjuures mõned need kaarditagused pildid meeldivad mulle isegi rohkem kui "päris" pildid, sest see lõbususe ja vabaduse emotsioon tuleb tugevamini läbi, kui hetked nendel tõsisematel piltidel. See eelviimane pilt, kus nad kahekesi akna laual naeravad on lihtsalt imeilus!! Ja see, kus Maarja laual pardinägu teeb on ka armas ja sobib nipsakalt teemasse. Selle shooti stiil ja valgustus meeldib mulle täiega, meenutab sellist futuristlikku 70ndate boheemlust. Võib olla olekski mina vähemalt oodanud rohkem vabakslaskmist ja lõbusust, kui et tõsiseid moepoose. Mitte et need halvemad oleks. Lihtsalt rohkem pöörasust sobiks sellise interjööriga kokku, kaadritaguste piltide stiilis siiraid lollitamise hetki. Muidu äge, et katsetad uusi erinevaid kohti ja stiile. Minu arust üks heade fotograafide tugevusi ongi see, et nad suudavad hoida oma isikupärast stiili ja samas pildistada sellest väga erinevaid asju, tuues lihtsalt killukesi endast sinna sisse. Ja kompositsioon, stiil, valgus on sul juba väga head, ainult see siira emotsiooni otsimine ja tabamine modellidel on minu jaoks veel puudu. Muidugi võib olla oleneb see rohkem modellidest kui sinust - sellepärast ongi äkki professionaalseid modelle ja lapsi kergem pildistada, sest nad suudavad seda siirust kergelt näidata/näidelda...
Ok, hakkasin jälle grafomaanitsema siin :) Tubli oled egatahes!

L.

Kadi said...

Väga lõbusad kaadritagused pildid - annavad väga palju olustikku edasi. Muigasin isegi kui pilte vaatasin - kõik oli nii siiras :)

Anonymous said...

ma mõtlen ka, et kaadritagused pildid on märksa siiramad ja elavamad kui "pärispildid". vahetu emotsioon jõuab alati kiiremini kohale kui poosid ja staatilisus. muidu - kena töö (:

Siiri said...

jah, emotsiooni ongi rohkem, aga selle pildistamise ideeks oli rohkem soenguid ja riideid näidata, ma pole kunagi eriline inimeste tabaja olnud - v.a. pulmas ehk, seal sain ma toolide taha peituda ning varjatult emotsioone püüda, kuid päris shootidel ei saa ma lihtsalt laua alla ronida ja oodata, kuni midagi juhtub. seal peab modelle juhendama ning valgust sättima ja mida kõike veel. kaks eri asja :)