13 March 2012

soviet stories, part one: girls




hair & mua: kristin roovet
wardrobe: sarah lill & wholesale-dress
models: johanna taiger & maarja koovit
some jewellery by kadri vanaselja

the only available lighting was from the window, surprisingly it was good enough to bring out the details and the sheer fabrics. i wanted to picture tenderness and intimate moments, secrets that girls tell to each other. none of the shots were directed, sometimes i would only hand them different objects and let the lighting tell the story. shooting at m's apartment is so easy, it's like reading a fairytale book, all the strange things and decorations being the letters and words on pale yellow pages.

9 comments:

Anonymous said...

Mingid kompartei tsikid täiega. Nõuka-ajal küll kellelgi teisel selliseid puuvilju polnud. I mean, sidrun!

-H

Siiri said...

ilmselgelt on kellegil tutvused sees. apelsinid olid siiski ka mängus ning neid juba niisama ei saanud! samuti oli korteris tähendada mõningaid kilekotte ning nätsukummi.

k. said...

See on vist ainus seeria sinult, mis mind väga ei liigutanud. Lihtsalt seepärast, et ma ei suutnud pealkirja seostada fotodega. Ma ei tea, kui palju see sovetlik teema pidi piltidel olema ning kui suurel määral see oluline oli. Võib-olla polnudki see nii väga teemas ning ma olen ise eksinud. Ega päris "tõupuhas" stiilipeo pilt vist olema ei pidanudki. Lihtsalt neid Nõuka-aegseid asju oli piltidel kuidagi vähe & needki ei torganud mulle silma. Rohkem oli ikka neid sulle omaseid ülimalt armsaid aksessuaare ning riideid, mis kohe kuidagi ammuste aegadega ei haakunud, vaid tekitasid minus segadust.

Aga samas... Mulle meeldis see pehme & mahe valgus ning pigem see jutuliin, kus oli tüdrukute pilla-palla pehmete kangastega kaetud buduaaritoake, kus vahetatakse kirju ning saladusi. See "meikis rohkem senssi" kui vene-teema. Johanna lokkide kõrval oli vinge kontrast teise tüdruku poisipea!

Kuid igati vahva näha, et sa nii mitut inimest pildistasid & kindlasti oli teil väga vahva. (:

Anonymous said...

Blondi tšiki läbipaistev kleit erutab mind eriti, arvestades fakti, et all ei kanta kopsukatki. (Y)

Anonymous said...

ai.. vale häire.

Siiri said...

vaene laps, juba lootis nibusid näha.

Siiri said...

ning ega ta otseselt sovietiks polnudki mõeldud, esiteks on väga raske *ilusaid* riideid hankida, mis ajastusse sobiksid (ja mulle meeldivad sarahi kleidid rohkem kui mu vanaema kapp), pigem ikka selline kerge absurdi hõnguga lugu. soviet stories on lihtsalt pealkiri :D ja ma pole kunagi nimedega eriti hea olnud.

k. said...

Nojah, ega pealkirjad ei peagi haakuma pildiga. Aga ega ma ilma pealkirjata poleks osanud ka suhestuda kuidagi nende piltidega. Lugu lihtsalt minu jaoks seekord polnud (puhtalt isiklik arvamus). Varem oled sa ikka mingeid jutukesi suutnud rääkida piltide kaudu. :) A sellegipoolest head pildid!

Siiri said...

nooo, ma ei tea, minu meelest on nendes piltides ikka rohkem lugu kui üheski teises seerias kokku, ei ole lihtsalt neiu ilus nägu ja kenad värvid :) aga kui sa nii arvad.