15 August 2012

i know it will probably come as a surprise to most of my readers, but since you probably read this blog to get to know me better, i guess it wouldn't hurt to spill a few secrets, right? well, i have finally decided what i'm going to do for the next 1,5 years - i will study hairdressing. i somehow managed to get in (no idea how as they only take 16 people and over 200 apply) and when the confirmation came, i couldn't believe my eyes and just kept refreshing the page to make sure it was real and not some joke. i know it may not seem like a huge thing as many of you expected something else, but for the first time ever it's something that i want, something that will make me happy. next winter i will know how to cut your hair and dye it pink if needed, and it will be awesome. until then wish me luck.

messy pink hair. taken by kärolin


5 comments:

elx said...

awesome! kus?

A.A. said...

No näed siis.
Mul just kerget pügamist vaja, äkki teed sõbrahinnaga ää (James Holmesi style värvimist antud juhul küll vaja ei ole)?

k. said...

Mul on alati nii hea meel näha, et inimesed lähevad õppima ametit sellepärast, et nad tahavad, mitte selle pärast, "muidu emps viskab kodust välja", "sest mu muska läheb sama asja õppima" või et ülikooli ei saaks ka kõige parema tahtmise juures sisse, sest mõistust ei ole üldse ning hinded olid nii katastroofilised. Kurb, et paljud on ikka selle illusiooni võrgus, et ülikooli peab minema ning et ametikoolide inimesed on luuserid.

Edu sulle. Hea meelega katsetaks su käed & käärid siis kunagi ära. :)

Siiri said...

hehee! mul on täitsa hea meel sellist tagasisidet lugeda :)

õppima lähen tartu kutsehariduskeskusesse ning kuigi ma sain nii tallinna kui ka tartu ülikooli tasuta kohtadele sisse, siis valisin ikkagi juuksuri, kuna ma kardan, et kui ma läheksin õppima midagi sellist, mis mulle oluliselt korda ei läheks, jätaks ma kooli lihtsalt pooleli. aga enam seda ohtu ei ole. :P

pealegi, miski ei takista mind pärast kutsekooli lõpetamist ülikooli minemast; saabki kooli kõrvalt raha teenimiseks näiteks juukseid lõigata-värvida, mitte kuskil hesburgeris poole kohaga rügada. khm.

ning @A, mind huvitavadki meestesoengud ja -mood rohkem, nii et hea meelega :)) üldse on tore kuulda, et mu sõbrad-tuttavad juuksurit otsivad, hihi :D

k. said...

Arvestades salongide hindasid, siis ma parema meelega kasutan tõesti sõbrannade abi. Toon neile värvipoti, pudeli veini ning annan vaeva eest natuke raha ka. Mind tehakse kenaks, nemad saavad toiduraha juurde & kõik on rõõmsad. Kuna ma ise olen ka tohutult pirts piiga, siis on tuttavate kääride all märksa kergem öelda:"Kuule, võta siit veel natuke maha." :)

Ja selle pärast on ka tore näha uusi juuksur-tuttavaid, sest kaks tükki on mul juba välismaale putkanud. :D