30 July 2013

little family









eelmise aasta lõpus toimus mu blogis väike loosimine, mille auhinnaks oli fotosessioon. 54 inimese seast sai random.org abil just kirsist see, kes mu kaamera ette tuli. alguses oli plaanis, et ainult tema ja mick on pildi peal, aga siis ma mõtlesin, et milleks väike johann välja jätta -- ning nüüd juulikuu lõpus tegimegi pildid ära.

tõenäoliselt üks kõige ilusamaid pildistamisi, mis mul kunagi olnud on.

meigi ja lillepärjad tegi maret ubaleht.

samuti on mul nüüd jälle facebooki leht.

5 comments:

Kerli Kostin said...

See on otsekui kõige siiram fotoseeria, mis sul olnud on. Niii äge! (kui ma kunagi lapse saan, siis vaata, et ma sinu poole pöörduks!)

Elina said...

absoluutselt kõige parem ja ilusam ja suurepärasem. ahhh

Anonymous said...

tõesti väga ilus ja siiras ja ... inimlik? inimesed pildil elavad! ja see oli sul tõesti hea mõte, et laps ka pildi peale jääb.

Siiri said...

aitäh! mul on nii hea meel seda kõike lugeda : )

fanny darling said...

Those photos are so magical! A little family (?) <3